Takaisin ylös ↑ Feedcowboy.com

Opiskelijaedut Satakunnasta

Slice.fi -esittelyvideo »

Made by local students with

Usein kysyttyä

Mikä on Slice? Kenelle edut myönnetään? Tältä sivulta löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Jos et löydä tältä sivulta vastausta kysymyksiisi, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen slicemail@feedcowboy.com

 

1. Mikä on Slice?
Slice on satakuntalainen opiskelija- ja yritysetupalvelu. Slice.fi-sivusto kokoaa yhteen satojen satakuntalaisten yritysten tarjoamia opiskelijaetuja.

2. Miten Slice on perustettu ja miten sitä ylläpidetään?
Palvelu on perustettu yhteistyössä kaikkien alueen koulujen ja opiskelijajärjestöjen kanssa. Palvelun myyntiä, markkinointia ja nettisivujen hallintaa ylläpitävät opiskelijat, ja sen parissa työskentelee jatkuvasti uusia opiskelijoita osana opintojaan. 

3. Kenelle edut myönnetään?
Kaikille, joilla on suomessa voimassa oleva opiskelijakortti. Opiskelijalla EI SIIS OLE erillistä Slice-opiskelijakorttia tai opiskelijakortissa Slice-tarraa. Slice.fi:n sovelluksesta löytyvät kertaedut myönnetään vain kirjautuneille opiskeljoille seurannallisista syistä. Mikäli olet opiskeljia, etkä ole saanut tunnuksia Slice.fi sovelluksen aktivointiin (Apple App store ja Google Play), ota yhteyttä opiskelijajärjestöösi. 

4. Toimiiko Slice valtakunnallisesti?
Slice-edut ovat saatavilla ainoastaan Satakunnassa nyt ja tulevaisuudessa. Kyseessä on 100% paikallinen palvelu, joka tähtää alueen vetovoimaisuuden ja elinkeinoelämän kehittämiseen samalla, kun alueemme on koko Suomen opiskelijaystävällisin. 

5. Miten voin liittyä jäsenyritykseksi?
Jäseneksi voi liittyä olemalla yhteydessä osoitteeseen slicemail@feedcowboy.com tai jättämällä yhteydenottopyyntö tällä sivulla.

6. Onko Slice-yritysjäsenyys maksullista?
Kyllä, palvelu sisältää sisältää pienen vuosittaisen ylläpitomaksun, jolla katetaan palvelun markkinointia, ylläpitoa ja opiskelijoiden palkkoja. Ensimmäisen vuoden jälkeen vain viisi yritystä ei jatkanut palvelussa, jonka hintatasoa yritykset ovat kehuneet erittäin kustannustehokkaaksi. Hinnoittelu pysyy myös jatkossa edullisena, sillä tarkoituksena on saada paljon kattavasti etuja. Kun niitä on paljon, käyttävät opiskelijat myös aktiivisesti palvelua.

7. Voinko myöntää enemmän kuin yhden edun?
Etuja voi myöntää enemmän kuin yhden, täysin rajoituksetta ja niitä voi helposti päivittää itse. Saatte liittymisen yhteydessä ohjeet ja tunnukset etujen päivittämiseen.  Liittyminen on helppoa, koska kaikki tehdään yritykselle "avaimet käteen" - periaatteella.

8. Miten etuja voidaan päivittää?
Saat liittymisen yhteydessä tunnukset, joilla voit itse hallinnoida etujasi.

9. Unohdin salasanani, mistä saan uuden?
Uuden salasanan saat ottamalla yhteyttä osoitteeseen slicemail@feedcowboy.com

10. Mikä on Slice-yrityskortti?
Etuja myöntävillä yrityksillä on myös oma yritysten välinen kortti, jolla heidät tunnistaa Slice-etuja myöntäviksi yrityksiksi. Se ei siis ole opiskelijakortti.

11. Mikä on Slice-tarra?
Slice-tarra on opiskelijamyönteisen yrityksen tunnus, josta opiskelijat tunnistavat etuja myöntävät yritykset. Tarra on suositeltavaa pitää näyteikkunoilla, ovissa ja kassojen yhteydessä.

12. Haluan Slice-logon/uuden tarran, mistä saan ne?
Ottamalla yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen slicemail@feedcowboy.com.

13. Miten Slice eroaa muista opiskelijaetuohjelmista?
Slice on osana paikallisten koulujen opintojaksoja ja sen parissa on työskennellyt jo yli sata opiskelijaa. Pori ja Rauma ovat koko Suomen opiskelijaystävällisimmät kaupungit.

14. Mitä ovat kertaluontoiset edut?
Osa eduista on kappalemäärällä rajoitettuja. Ne voidaan lunastaa seurannallisista syistä vain kirjautumalla sovellukseen. Mikäli et ole saanut tunnuksia, ota yhteyttä opiskelijajärjestöösi. Edut on tarkoitettu kaikille opiskelijoille ja yhteistyötä tehdään kaikkien paikallisten opiskelijajärjestöjen kanssa. 

Jaa: